הקשר האישי, הזמינות והמחויבות למטופל הינם הבסיס לכל טיפול רפואי.
לכל מטופל יש להתאים את דרך הטיפול הייחודית לו.
אין לעודד מטופל לעבור ניתוחים שאין בהם נחיצות ושאינם באים מיוזמתו.
איננו ממליצים על ניתוח שעל-פי הערכתנו מקצועית לא ישפר באופן משמעותי את מצב המטופל.
ניתוח פלסטי/טיפול אסתטי טוב הוא זה בו רואים שהמראה הכללי השתפר אך השינוי עצמו אינו בולט מדי.
בביצוע הניתוחים עיקרון הפשטות הוא נר לרגלנו. הטכניקות הכירורגיות בהן אנו נוקטים הן אלה המשיגות את מרב האפקט במינימום פעולות ובקיצור תהליך ההחלמה.
הקשר עם המטופל נמשך באופן רציף לכל אורך תהליך הטיפול ובמידת הצורך אף מעבר לו.
מתי?
קיימת שונות רבה בתגובה האחר ניתוחית אצל מטופלים שונים, אך ככלל, אחרי היום השלישי יש לצפות לירידה הדרגתית בנפיחות וספיגה של שטפי הדם. אחרי כ-10 ימים המראה כבר טוב בהרבה, הנפיחות תרד מאוד, אך סבלנות, יש עוד כברת דרך לפנינו, ישנם מטופלים שאצלם יידרשו עוד כמה ימים, ובכל מקרה רק אחרי חודש נצפה לריפוי מלא ולמראה אופטימלי.
זימון תורים למרפאה הפרטית – 053-421-2145
מרפאה פרטית –
ימי ראשון 14:00-19:00
מנחם בגין 144 א׳, תל אביב, קומה 29 ( מגדל מידטאון )
זימון תורים לחברי קופות החולים – 053-421-2145
מרפאת מכבי וכללית מושלם –
יום חמישי 09:00-13:00
שד׳ שאול המלך 8 – בית אמות משפט ת״א
מרפאה פרטית + כללית מושלם + ביטוחים
מרפאות מומחים, אסותא באר שבע, מגדל 7